ROAR Entertainment
 

Ezek olyan régebbi játékaim, melyek még éppenhogy említésre méltóak...

Az ilyen ősprogramok amúgy ritkán indulnak el csak úgy jókedvükben a mai windows rendszereken, ha hiba van vagy furán viselkedik, próbálkozz valamilyen emulátorral, ilyen pl. a DOSBox, illetve ahhoz való keretrendszerek.


 

Doltar – stílus: hagyományos gépelős kalandjáték

Doltar 1 Legkorábbi, legelső játékom a Doltar 1. Még a jó öreg Pascal alatt készült. Az írása közben tanultam meg a programozást, de ettől még ne hidd, hogy valami béna kis nyomorék játék lett! Annak idején (ez '96 vagy '97 volt) sokaknak tetszett, na persze akkor még másfélék voltak a játékok, meg a játékosok... Van róla egy cikkecske, olvasd el, ha érdekel!
Ha nagyon érdekel, ki is próbálhatod!
letöltés (200 kB)
Doltar 1


 

Klasszikus Kaland – stílus: gépelős valós idejű többszereplős kalandjáték

KJK Ez egy teljesen más kategória, és eltérően az összes többi játékomtól, a humor a minimumra van véve. Az egész megközelítés más: nem a megszokott körökre osztott játék, hanem valós idejű. Azaz, miközben gépelsz vagy csak nézelődsz, közben is telik az idő. Az egyes lényeket holmi mesterséges intelligencia irányítja, és amit te megtehetsz, azt ők is. Tehát ugyanúgy mászkálnak össze-vissza, tárgyakat mozdítanak el, ajtókat nyitogatnak stb. Ahogy az illik, vannak éjszakák és nappalok, este aludni térnek egyesek, míg mások épp ilyenkor indulnak vadászni... Egy speciális harcrendszer segítségével a harcokba bármikor bárki jelenlévő bekapcsolódhat. Az NPC-k is intelligensen harcolnak: varázsolgatnak vagy előkapnak valami jókora fegyvert és adnak neked. Lehet csapatokat toborozni, hogy egyesült erővel nyomjunk le mondjuk egy sárkányt vagy egy másik bandát... A lehetőségek majdhogynem korlátlanok!

A világ neve Titán, ami biztos sokaknak ismerős: a Kaland-Játék-Kockázat nevű lapozgatós könyvek játszódtak rajta. A program váza, alapjai - vagy ha úgy jobban tetszik, az engine - elkészült, és a helyszínek közül meg lett építve két és fél... Néhány probléma miatt nem fejeztem be a játékot, de biztos jó lett volna. Hm. Sirassuk együtt szegény KK-t!
utolsó változat letöltése (110 kB)


 

Rémsuli – stílus: menüvezérelt kalandjáték

A Rémsuli eredeti változata. Praktikusabb, ha a böngészős vagy androidos verzióval játszol, de ha szeretsz ősi bitek között turkálni, akkor:
Rémsuli letöltése (250 kB)

Egy kép a játékból:
Rémsuli
(ne ijedj meg a "cenzúrázott" feliraton - nem az; csak nem volt frissebb kép...)


 

Rémsuli 2 – stílus: menüvezérelt kalandjáték

Egy másik félbemaradt játékom is van – ebből szintén csak egy rövid demo lett kész. De megvallom, nem is bánom... A címe Rémsuli 2. Ez már a TeachNet elleni harcról szól, 2029-ben, enyhén futurista környezetben. Külsőre sokkal tetszetősebb. Például a scrollozás pixelenként történik, több szereplő bőrébe bújhatunk be (egyre gyarapodó csapatunk minden tagját lehet irányítani), beépített CD-lejátszó stb. stb. Viszont – be kell valljam – a tartalom már nem lett túl jó. Kicsit lapos a szöveg és sokkal komorabb a Rémsuli1-nél. Ezért a program megtekintését nem ajánlom senkinek...

Játék képek:

a demo változat letöltése (180 kB)

vissza



 
 
   
 
 
 
 
-
 
 
 
 
 
Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem! Kicsit szigorítottak a böngészők, azért nem megy saját gépről. Amint lesz időm, kijavítom majd és megírom itt.
 
 
 


_